I. Доповнивши речення, опишіть власну поведінку в наведеній ситуації. «Коли я думаю про природу, то мені спадає на думку...» «Найважливішою екологічною проблемою є...» «Якби мені пощастило розв'язати одну екологічну проблему людства, це було б...» «Щоб заощадити дома електроенергію, моя родина могла б...» «Якщо б мій друг викинув на вулиці пляшку від кока-коли, я б...» «Якщо хтось поводиться жорстоко з тваринами...» «Оберіть одну з цих ситуацій і ознайомте з нею клас». II. Поверніться до картини, вміщеної на початку параграфа. На основі зображеного поясніть, яку роль відіграє природа в житті людини і людства в цілому? Чому людина є частиною природи? Як моральна людина повинна ставитися до природи? 1. Чи погоджуєтесь ви з висловом авторів підручника «Ставлення до природи є ознакою моральності людини»? Чому? Свою думку обґрунтуйте. 2. Подолайте лабіринт «На шляху до чистого світу». Спочатку визначте усі небезпеки, які можуть на вас чатувати на цьому шляху. Тепер спробуйте знайти на малюнку шлях до «чистого світу». 3. Поверніться до вірша Анатолія Костецького «Не хочу!». Як ви гадаєте, до кого звертається поет? Чи можете ви сказати, що це звернення до вас? Як би ви відповіли на таке звернення іншої людини?
|