Переглянути всі підручники
<< < 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 > >>

 

3. Чи вважаєте ви слушним висловлювання: «Твої права закінчуються там, де починається ніс твого сусіда»? Відповідь обґрунтуйте прикладами з власного досвіду.

4. Поміркуйте, чи стосуються міжнародні документи, про які йшлося в тексті параграфа, вас особисто. Чи є вони важливими для вас? Чому?

5. Прочитайте історію зі шкільного життя і визначте, які моральні норми і хто порушив у цьому випадку. Чому ви так гадаєте? Поясніть. Обговоріть у класі: хто і яким чином, на ваш погляд, відповідатиме за свої порушення. Як ви думаєте, чи існують закони, які захищали б права людини та дитини?

Одного дня на перерві дев'ятикласник Василь силою відібрав у шестикласника Петра гроші, які мама дала тому на сніданок. Шестикласники, зібравшись навколо потерпілого, намагалися втішити його. Пролунав дзвоник і діти почали, перекрикуючи один одного, розповідати цю історію вчительці й вимагати від неї негайного втручання.

Вчителька мала свої плани щодо уроку і спочатку спробувала «навести в класі порядок». Однак діти не вгамовувались, а кричали ще голосніше. Тоді, втративши терпіння, вона також почала кричати на них, схопила Петрика і потягла його до кабінету директора школи.

 

Переглянути всі підручники
<< < 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 > >>
Hosted by uCoz