чого навчилися, опановуючи тему Працюючи в малій групі, оберіть одну із наведених історій і придумайте її завершення. Поясніть, чому воно має бути саме таким. Сформулюйте мораль складеної вами історії. ЯКИЙ СЛІД ПОВИННА ЗАЛИШИТИ ЛЮДИНА НА ЗЕМЛІ Старий Майстер збудував кам'яний будинок. Став поряд і милується будинком: «Завтра тут оселяться люди». А в цей час біля дому грався семирічний Хлопчик. Він стрибнув на сходинку і залишив слід своєї маленької ніжки на цементі, який не встиг ще застигнути. «Для чого ти псуєш мою працю?» - сказав із докором Майстер. Хлопчик глянув на відбиток своєї ноги, посміхнувся і побіг. Минуло багато років. Хлопчик став дорослою людиною... ЧОМУ БАБУСЯ ВИЙШЛА Мама збирала третьокласницю Марійку до школи. Вона попрасувала Марійці сукню і допомогла їй вдягтися. Потім допомогла взутись у червоні черевички. Червоні черевички не сподобалися Марійці. Вона сказала: «Хочу зелені черевички!». Мама подала зелені черевички і допомогла взути. Однак і зелені черевички були дівчинці не до вподоби. Вона зняла їх і сказала мамі: «Хочу чорні черевички». Мама подала чорні черевички і допомогла їх взути. Біля вікна сиділа бабуся... БО ЦЕ БОЛЯЧЕ МАРІЇ ПЕТРІВНІ... Це було в останній рік війни. Учня четвертого класу Володю образила однокласниця Ніна. Вона сказала йому на перерві: «П'ять суконь із латками». Ніна натякнула на те, що у Володі п'ять сестер, мама часто хворіє, батько загинув на фронті, нема на що купити нові сукні. Тому у сестер сукні із латками... Володя не зміг стерпіти образу. Він не пішов скаржитися до Марії Петрівни. Він ударив Ніну. Дівчина залилася сльозами. Марія Петрівна все чула і бачила...
|