Уроки 8-9. перевірте, чого навчилися, опановуючи тему За допомогою «мозкового штурму» складіть перелік моральних цінностей учнів вашого класу. Записуйте всі подані ідеї на дошці або великому аркуші паперу. Проведіть голосування: хай кожен по черзі обере з названих по дві цінності, які вважає найважливішими. Позначайте у вашому переліку всі зроблені вибори. Оберіть ті чотири цінності, які набрали найбільше голосів. Зробіть висновок про те, що найбільше цінують учні вашого класу. Об'єднайтеся в чотири групи. Оберіть за жеребом, з якою із визначених у попередньому завданні цінностей буде працювати кожна з груп. Протягом п'яти хвилин групи мають зробити на великому аркуші паперу малюнок (серію малюнків), що втілюють сутність обраної цінності. Пам'ятайте, на аркушах мають бути не слова - тільки малюнки! Не зважайте на свій хист до малювання, а використовуйте умовні позначки, геометричні фігури, образи природи тощо. Головне - творча ідея, втілена в зображення. За п'ять хвилин припиніть малювати й передайте свій аркуш наступній групі по колу за годинниковою стрілкою. Тепер ви впродовж наступних п'яти хвилин маєте доповнити малюнок попередньої групи. Ще за п'ять хвилин знову передайте малюнок, над яким ви працювали, по колу і домальовуйте інший. Після чергової передачі у вас опиниться той малюнок, над яким ви починали працювати. Уважно роздивіться його і спробуйте визначити сенс усіх малюнків, які домалювали ваші однокласники. Сформулюйте пояснення до колективного малюнка й повідомте його класові. Під час повідомлення всі інші групи можуть долучатися до пояснень. Після завершення презентації всіх чотирьох колективних малюнків порадьтеся, чи збагатилося внаслідок такої роботи ваше розуміння тих цінностей, над якими працювали. Що нового ви дізналися? Чи сподобалось вам виконувати колективні малюнки? Чи зміг кожен із вас особисто взяти участь у цій роботі?
|