на активна, яка не схиляється перед обставинами, а вміє використовувати їх, обертаючи собі на користь. Складіть перелік з 3-5 запитань, які можуть допомогти вам пізнати себе. Обміркуйте пропозиції зі своїми сусідами. Чи збіглися ваші запитання? Чому? Повідомте результати роботи іншим. ![]() 1. Доберіть потрібні за змістом слова, зараховуючи за кожне слово по 2 бали. «Людина є вільною у своїх діях і вчинках, наприклад, ...» «Обираючи варіант поведінки, ми враховуємо ...» «Однак важливу роль у цьому виборі відіграють моральні ... й ... . Наприклад, ...» «Тільки керуючись гуманістичними моральними цінностями людина може бути ...» 2. Поверніться до картини, яку розглядали на початку уроку, і поміркуйте всім класом, чи змінилися ваші уявлення про те, чим керується витязь у момент вибору. Якщо змінилися, то як саме? 1. Напишіть невеличкий твір, обґрунтовуючи думку: «Я вільна людина, тому що...» 2. Поспостерігайте за собою впродовж тижня: у які ситуації морального вибору вам довелося потрапляти? Які з них були найскладнішими? Що ви відчували в тих ситуаціях? Як поставилися до вашого вибору батьки чи інші родичі? 3. Поміркуйте, чого нас навчає притча, яку розповів французький філософ Бурідан. У стійлі віслюка було двоє ясел. Зазвичай сіно господар накладав лише в одне з них. Одного дня, помилившись, господар поклав сіна в обидва ясла, і віслюк опинився між двома однаковими оберемками сіна. Йому треба було обрати один із них і почати їсти. Проте оберемки були однаковісінькі! Бідний віслюк думав усю ніч і весь день, і ніяк не міг вирішити з якого почати. Аж поки від голоду і слабкості знепритомнів і ледве не помер. 4. Про що йдеться в українському прислів'ї: «За двома зайцями поженешся - жодного не впіймаєш»? Як ідея прислів'я пов'язана з основними поняттями уроку? ![]()
|