пізнанні. Можливо, останній компонент видається вам дещо несподіваним. Справді, про яке пізнання йдеться? Збагнути відповідь на це запитання вам допоможе наступне завдання. Пограйте в гру «Секрет мого серця». За допомогою лічилки або жеребкування оберіть того, хто буде «приховувати» секрет свого серця. Хранитель «секрету» задумує людину, яку він любить (маму, тата, бабусю, когось із друзів). Учні класу намагаються розгадати його таємницю за допомогою запитань про те, що любить ця людина. Запитання можуть бути такими: «Чи любить ця людина квіти?», «Які саме квіти вона любить?», «Який у неї улюблений колір?» тощо. На основі відповідей спробуйте вгадати, любов до кого береже серце хранителя. Підводячи підсумки гри, обміркуйте запитання. Чи легко було відповідати на ваші запитання хранителю «секрету»? Як ви думаєте, чому? Чи все ми знаємо про тих, кого любимо? Чому легше виявити любов до того, кого добре знаєш? ![]() ![]() Працюючи в парах, роздивіться малюнки. Наталка підписала сестрі листівку до дня народження, в якій запевняла, що любить її. Чи відповідають Наталчиним словам її буденні вчинки? Що ви порадили б Наталці змінити у своїй поведінці, щоб її теплі почуття до сестри не потребували словесних запевнень? ![]() Здатність відчувати любов, сприймати її та дарувати іншим визначають як ознаку духовного зростання людини. Адже почуття любові спонукає нас зазирати всередину своєї душі, міркувати над своїми вчинками. Любов спонукає нас до самовдосконалення. Недарма кажуть: мудра людина та, яка вміє любити. Прагнучи любові, людина здатна приборкувати нетерплячість, дратівливість, злість, жадібність, брутальність та інші негативні риси.
|