Переглянути всі підручники
<< < 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 > >>

 

Уроки 17-18. ЩО ОЗНАЧАЄ БУТИ

МОРАЛЬНОЮ ЛЮДИНОЮ

1. Коли виникла мораль. 2. Як зберігаються моральні цінності суспільства. 3. Що таке загальнолюдські цінності. 4. Як мораль регулює відносини між людьми.

Після цього уроку ви зможете:

• витлумачувати поняття «загальнолюдські цінності»;

• характеризувати поняття «любов», «милосердя», «добро», «правда» тощо як загальнолюдські цінності;

• висловлювати судження про роль моральних цінностей у житті людини;

• аналізувати ситуації, застосовуючи засвоєні моральні приписи.

Поняття, яке треба вміти застосовувати: загальнолюдські цінності.

Завдання 1

Якими на картині зображено батька й сина? Які почуття переповнюють їх? Як художник передав батьківську любов? Як утілив синівське каяття? Які моральні цінності уособлює картина? Чи можуть вони застаріти, втратити значення? Чому?

Рембрандт ван Рейн. Повернення блудного сина. 1668-1669рр.

1. Коли виникла мораль

З уроків всесвітньої історії ви знаєте, що паростки духовності були властиві людині й за найдавніших часів. Археологічні знахідки свідчать, що дуже давно люди почали виявляти турботу

 

Переглянути всі підручники
<< < 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 > >>
Hosted by uCoz