Завдання 3 Що поєднує всі наведені висловлювання? Чи є дозвілля важливим для людини? Чому? Поясніть свою думку, використовуючи власний життєвий досвід і наведені вислови. Йди в гості сміло, як не маєш вдома діла (Українське прислів'я). Учись звеселятися (Давньоримський філософ Сенека). Жартувати слід для того, щоб здійснювати серйозні справи (Давньогрецький філософ Арістотель). Дозвілля - приємна річ (Давньоримський оратор Цицерон). І. Об'єднайтеся в четвірки, оберіть одне з наведених запитань і після обговорення поділіться результатами ваших міркувань з класом. 1. У чому, на вашу думку, полягає важливість розвитку людини? 2. Чому кожна людина має прагнути вдосконалення? 3. Чи завжди можливим є розвиток людини? Чи завжди людина сама відповідає за рівень свого розвитку? Чому? 4. Яке життя, на вашу думку, можна вважати бідним, а яке - багатим? 5. У чому полягає роль праці в житті людини? А в її розвитку? 6. Для чого людині дозвілля? 7. Визначте декілька моральних правил, які стосуються організації вільного часу. II. Роздивіться ще раз картину, вміщену на початку параграфа. Чи можемо ми вважати цю людину розвиненою? Чому ви так думаєте? Чи приваблює цей образ художника? Чи подобається він вам? Чим саме? 1. Як ви гадаєте, якого віку може бути розвинена людина? Відповідь обґрунтуйте. Згадайте з літератури, уроків історії чи з власного життя 1-2 приклади людей, яких ви б назвали розвиненими. 2. Розпитайте батьків або інших дорослих про те, як вони розвивали протягом життя свої задатки та здібності. Складіть розповідь про когось із них. 3. Чи є у вас хобі? Якщо нема - дізнайтеся, чи має хобі хтось із ваших знайомих. Принесіть якісь зразки їхньої діяльності (фото, що його відбивають) до школи і розкажіть класові про це хобі.
|