Переглянути всі підручники
<< < 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 > >>

 

Уроки 15-16 перевірте,

чого навчилися, опановуючи тему

«Бережімо світ — довкола і в собі»

Завдання 1

Об'єднайтеся в п'ять груп. Оберіть за жеребом одне із завдань для груп та виконуйте його протягом 15 хвилин. Повідомте про результати вашої роботи класові. Не забувайте ставити запитання всім групам під час обговорення та коментувати результати роботи. Продемонструйте створений вами портрет.

Група 1

Визначте, які риси і життєві правила притаманні людині, яка живе в гармонії з природою. Складіть відповідний перелік. На великому аркуші паперу намалюйте її портрет, на якому зобразіть визначені вами риси.

Група 2

Визначте, які риси й життєві правила притаманні людині, яка дбає про своє здоров'я. Складіть відповідний перелік. На великому аркуші паперу намалюйте її портрет, на якому зобразіть визначені вами риси.

Група З

Визначте, які риси і життєві правила притаманні людині, яка вміє керувати собою. Складіть відповідний перелік. На великому аркуші паперу намалюйте її портрет, на якому зобразіть визначені вами риси.

Група 4

Визначте, які риси і життєві правила притаманні людині, яка виховала в себе культуру почуттів. Складіть відповідний перелік. На великому аркуші паперу намалюйте її портрет, на якому зобразіть визначені вами риси.

Група 5

Визначте, які риси і життєві правила притаманні людині, яка розвиває себе. Складіть відповідний перелік. На великому аркуші паперу намалюйте її портрет, на якому зобразіть визначені вами риси.

Завдання 2

Оцініть свою участь у роботі групи, скориставшись таблицею.

Критерії оцінки

Не дуже добре

Можна було б краще

Я задоволений своєю працею

Я пишаюся собою

1

2

3

4

5

Я добре працював зі своїми товаришами

Я співробітничав з іншими, коли ми працювали над досягненням загальних цілей

 

Переглянути всі підручники
<< < 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 > >>
Hosted by uCoz