чого навчилися, опановуючи тему «Бережімо світ — довкола і в собі» Об'єднайтеся в п'ять груп. Оберіть за жеребом одне із завдань для груп та виконуйте його протягом 15 хвилин. Повідомте про результати вашої роботи класові. Не забувайте ставити запитання всім групам під час обговорення та коментувати результати роботи. Продемонструйте створений вами портрет. Визначте, які риси і життєві правила притаманні людині, яка живе в гармонії з природою. Складіть відповідний перелік. На великому аркуші паперу намалюйте її портрет, на якому зобразіть визначені вами риси. Визначте, які риси й життєві правила притаманні людині, яка дбає про своє здоров'я. Складіть відповідний перелік. На великому аркуші паперу намалюйте її портрет, на якому зобразіть визначені вами риси. Визначте, які риси і життєві правила притаманні людині, яка вміє керувати собою. Складіть відповідний перелік. На великому аркуші паперу намалюйте її портрет, на якому зобразіть визначені вами риси. Визначте, які риси і життєві правила притаманні людині, яка виховала в себе культуру почуттів. Складіть відповідний перелік. На великому аркуші паперу намалюйте її портрет, на якому зобразіть визначені вами риси. Визначте, які риси і життєві правила притаманні людині, яка розвиває себе. Складіть відповідний перелік. На великому аркуші паперу намалюйте її портрет, на якому зобразіть визначені вами риси.
|