Отже, щоб успішно навчатися треба, щоб працював не тільки розум, а й серце. Знання треба шукати. Вчитися - значить шукати знання. Шукати істину. Виходить, треба щоразу, сідаючи за уроки, поставити перед собою запитання: «А про що саме я хочу довідатися? Яку істину я повинен здобути?». Але щоб правильно поставити це запитання, доведеться попередньо простудіювати параграф. Отже, робота над уроком буде виглядати так: читаємо параграф - формулюємо головне питання, у його зв'язку з попереднім матеріалом - намагаємося відповісти на нього точно, з повною ясністю й переконаністю. Можна уявити собі, що хтось заперечує нам, наводить інші докази, а ми їх спростовуємо. Спробуємо два-три тижні так учити уроки, і нам не треба буде пояснювати, що таке хвилювання, пов'язане з роботою розуму! Ми самі довідаємося про нього, самі його відчуємо. І якщо після цього хто-небудь скаже нам, що вчитися нудно, ми просто пожаліємо бідолаху... 2. Поверніться до тексту параграфа і прочитайте його так, як радить педагог. Чи сподобалося вам таке читання? Чи вдалося вам відчути різницю? Поділіться своїми враженнями з однокласниками. 3. Запитайте своїх батьків, що, на їхню думку, означають словосполучення: « шосте чуття », «почуття морального задоволення», «почуватися як вдома», «почуття гумору». За бажанням порівняйте їхню точку зору з інформацією тлумачного словника. Придумайте речення з кожним із словосполучень.
|