Переглянути всі підручники
<< < 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 > >>

 

Урок 14. як стати розвиненою людиною

1. Яку людину вважають розвиненою. 2. Які заняття розвивають людину. 3. Як зробити дозвілля змістовним і цікавим.

Після цього уроку ви зможете:

• пояснювати поняття: «розвиток людини», «дозвілля», «хобі»;

• висловлювати судження про важливість розвитку людини і самовдосконалення, про роль праці в житті людини та розвитку людської особистості;

• обґрунтовувати необхідність змістовного й цікавого дозвілля; доцільність правильної організації вільного часу.

Поняття, які треба вміти застосовувати: розвиток, розвинена людина, задатки, здібності, дозвілля, хобі.

1. Яку людину вважають розвиненою

Завдання 1

Чим зайнята людина, яку ви бачите? Чи отримує вона насолоду від того, що робить? Чому ви так гадаєте? Чи є те, що вона робить, важливим для неї? Чому?

Михайло Нестеров. Портрет Віри Гнатівни Мухіної. 1940 р.

 

Переглянути всі підручники
<< < 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 > >>
Hosted by uCoz